Registre 1

Hola a tothom,

Amb aquestes imatges vull mostrar els límits que poden tenir les persones amb diversitat funcional i les formes que tenen de superar-los. Aquestes dues imatges són fetes a la meva feina, a l’Escola Joan XXIII d’Olot. Com ja he comentat treballo en un menjador d’una escola d’educació especial.

A la primera imatge es veuen les tasques que han de fer els alumnes del meu grup a l’hora de menjador. Estan representades amb pictogrames, que son les imatges amb els dibuixos petits. Per exemple es pot observar, treure la gerra, netejar taula, netejar cadires o pujar cadires.

La segona imatge també està formada per pictogrames. En aquest cas s’hi veuen les normes de comportament dins el menjador.

Amb aquestes imatges vull mostrar que potser que aquest alumnat amb diversitat funcional tingui algun problema per comprendre les tasques que se’ls assigna. Amb els pictogrames es poden fer un esquema mental del que han de fer cada setmana i ho entenen molt millor. Per tant, en aquest àmbit hi podem trobar límits o dificultats, però sempre hi ha alguna manera de superar-los.

Gràcies.

Entrada similar